2015-11-19

morgonträning

Den här veckan har jag varit uppe i ottan varje dag. Tre dagar för "riktig" träning och en dag för en lite längre hundpromenad...

- måndag löpning 6 km - kl 05,40
- tisdag spinning 45 min - kl 06,40
- onsdag hundpromenad 3,5 km - kl 05,45
- torsdag löpning 6 km - kl 05,40

Det är faktiskt otroligt skönt att träna på morgonen, om man börjar dagen med att röra på sig så blir den lättare på något sätt. Men jag undrar om man får sova imorgon bitti... kanske ända fram till kl 06,30 om jag har tur.

Dessutom har det blivit ytterligare träning den här veckan i form av två gympass. Jag känner mig mycket nöjd. Och veckan är inte slut ännu! :)




1 kommentar:

Rund är också en form! sa...

Jag blir alltid lika inspirerad (och avis) på människor som tränar på morgonen. Och som dessutom tycker det är skönt.
Jag har provat flertalet gånger för jag VILL verkligen vara en morgon-träningsmänniska. Det låter så bra och skönt i teorin. Men min kropp fixar inte det. Så jäkla synd...! ;-)

Bra gjort!