2010-05-06

oh my


Direkt efter jobbet idag åkte jag till Lundbybadet och träffade Erica - det var dags för ett fint BodyPump-pass... och det kändes så grymt bra. Jag la på lite extra vikter. Och nu är jag såå trött. Lite lätt darrig kan man säga. :) Men jag är väldigt nöjd. Lite jogg igår och pump idag, känslan är att jag är på väg åt rätt håll. Men trött är jag.

Under de senaste dagarna har jag läst Denise Rudbergs böcker Tillsammans och Tillsammans (andra boken). Det är ungdomsböcker och anledningen till att jag ramlade över dem var att Linus hade fått låna dem av en kompis, och så han sa att de var himla bra. :) Och det förstår jag att han tyckte, jag hade gillat dem när jag var på väg in i tonåren. Alltså, jag gillade dem nu också - men det är ju ungdomsböcker. Jag har inte läst något annat av Denise Rudberg men jag vet att hon har skrivit flera "vuxenromaner". Kanske kan vara något att testa i sommar. Nu har jag i alla fall kastat mig över Roslund & Hellströms Tre sekunder, och som alltid med deras böcker så är det bra från första sidan. På tal om det, nu ska jag nog krypa ner i sängen och läsa en stund! :)

Inga kommentarer: