2010-05-13

så himla jätte-ledig :)


Mmmm... precis så känns det. Vi är så lediga, så himla lediga... jätte-lediga! Ja jag vet att det inte är någon bra svenska, ingen bra formulering alls faktiskt - men det är dagens sanning. :) Hela familjen är ledig i fyra fina dagar och vi tillbringar dem tillsammans i vår husvagn, skönt som bara den. Alltså, ja, vi sitter ju inte inomhus i husvagnen i fyra dagar... men det förstod ni nog. Vi har goda vänner omkring oss, och livet är härligt! Sedan har jag minsann beställt lite fint väder också: igår regnade det, idag är det uppehåll men ganska kallt - imorgon kommer solen! :)

Nu ska jag greppa en ny bok (den tysta minuten är över sedan länge Anna), det får bli I de lugnaste vatten av Viveca Sten - en ny författarbekantskap för mig. Spännande. Jag läste ut Tre sekunder tidigare idag - jösses vilken bra bok. Nu är jag ledsen i hjärtat eftersom jag läst ut den och inte har den kvar... 

Inga kommentarer: