2012-12-27

musik i december

Julhelgen sprang förbi, jag summerar och tänker att julen blev fin. Julafton här hemma tillsammans med min mamma och mina svärföräldrar. Ett fantastiskt julbord som vi hjälpts åt att plocka ihop, galet mycket fina julklappar och ett hejdlöst roligt julklappsspel. Juldagen - ändrade planer. Och istället för släktbesök blev det kära vänner på tacomys frampå kvällskvisten. Fina vänner är guld värt. ❤ Middag hos mamma på annandagen, tillsammans med min bror och hans familj. Lille Edwin är en riktig liten goding! Och barnen är så förtjusta i sin kusin.
 
 
Jullåtar. Varje år ramlar det in nya jullåtar till vår Spotify-jullista. En av mina absoluta favoriter i år är Brad Paisleys "Santa looked a lot like daddy". Ja, hela "Brad Paisley Christmas" är bra om ni frågar mig... men jag är ju också väldigt förtjust i Mr. Paisley. :) Och lite otippat tar sig John Travolta och Olivia Newton-John in på listan bland mina absoluta favoriter: "I think you might like it". Förra året föll jag pladask för Michael Bouble och Shania Twains "White Christmas". Och lite mot min vilja gillar jag Justin Biebers "Mistletoe". Jaja, när det gäller julmusik så finns det ju egentligen bara en regel. And, the only rule is that there are no rules!
 

Inga kommentarer: