2014-03-27

bibblan äger

Alltså - jag älskar biblioteket, vilken lyx det är att kunna gå dit när man vill och låna vilka böcker man vill. Många böcker. Alla böcker. Det som inte finns på hyllan kan man beställa via Gotlib, en tjänst jag nyttjar mest hela tiden. För att själv kunna styra vad jag vill låna/läsa. Helt grymt faktiskt. Och sedan är det bara att ramla in på bibblan och hämta. Det kan såklart tänkas att man utöver beställda böcker även hittar annat som får följa med hem... Ja, allt som oftast är det just så. Idag inget undantag. Tre beställda böcker och ett infall, gissa vilken som var oplanerad? En av dessa fyra böcker hittade jag på hyllan "nyss återlämnad - låna gärna"...


2 kommentarer:

ElisabethT sa...

Den ultimata löparguiden?

malin sa...

Faktiskt inte Elisabeth... Agneta Sjödin-boken - vansinnigt otippad bok för mig :)