2014-03-05

jag bryr mig faktiskt inte

Det är för min skull jag gör det - inte för din skull. Eller för någon annans skull heller för den delen. Bara för min skull! För att jag mår bra - för att jag tycker det är roligt. Ni får gärna tycka att jag är präktig som låter bli sötsaker och snacks. Eller att jag är jobbig med alla träningsfakta. Jag bryr mig inte. Och jag bloggar, instagrammar och facebookar om det så mycket jag vill - så det så. För det peppar mig! En grym ego-pepp att fortsätta med träningen, att utmana mig själv och att våga & vilja lite till!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Du är grym ,bara så du vet!!!!
Åh Du får träna och äta hur nyttigt du vill hur mkt du vill…Kallas avundsjuka!!!!
Mår du bra så mår dina närmaste ännu bättre….Kram och saknar dig Madde

Maria sa...

Heja dig!♥