2014-11-18

mycket piggare :)

Får man bara lov att vara rejält trött och ur slag för en stund, så blir det bättre sen... iaf den här gången! :) Jag trodde knappt att jag skulle klara mig genom måndagen som var igår. Världens längsta dag. Längre än dagen före julafton när man var åtta år typ. Men idag - tjohoo - idag är jag pigg igen. Löprunda efter jobbet: 6,7 sköna kilometer. Planen var att springa längre, men det ville inte klockan... som tur var kollade jag tiden innan jag svängde åt det längre hållet - hade gett mig ut utan nyckel... inte så smart kanske när jag ju visste att Marcus och Elin skulle iväg på fotboll- och innebandyträning. :) Full av energi efter löprundan började jag röja - både lite här och där. Har en plan även här (återkommer till det) men det här var lite småfix, känns bra. Nu kan jag nöjd med mig själv sjunka ner i soffan en stund... (Ny bok idag, det ser jag fram emot!)

1 kommentar:

ElisabethT sa...

Det är helt okej att vara trött ibland. Att inte göra något utan bara sitta rakt upp och ner.
Ta sig tid att samla kraft.
Gott att du sprang.

Kram

läser just nu Dimma över Darjeling. Gillar den. Läste Delhis vackraste händer för ett tag sen.