2009-09-17

sporadiskt bloggande


Ja det vore en överdrift (för att inte säga ren lögn) om jag påstod att mitt bloggande har flyt just nu! Dagarna är fyllda med roliga saker och jag trivs med tillvaron, tiden försvinner i ett rasande tempo och stunderna vid datorn blir färre och kortare… nästan som om det vore sommar. *ler* Och härligt väder har vi minsann - vilka underbara dagar det är!!!

Igår var det fotografering i ishallen, lagfoton och individuella bilder - självklart stod jag på läktaren och smygfotade… ni trodde väl inget annat? Klart mamma är där med kameran i högsta hugg. Men jag var inte så pinsam att jag försökte ta mig in på isen. Även om jag gärna hade velat vara där - mitt bland alla coola Team98-spelare, uppklädda till tänderna (i matchställ och frisyrgelé) och så glada! Kolla in dessa stjärnor…

Inga kommentarer: