2012-10-09

vänta och se

Det är mycket nu. I huvudet på Malin. Jag lägger en hel del kraft på att fundera, och det är väl inte alltid så smart. Ibland är det bättre att bara vänta, ligga lågt och se vad som händer. Det kan ju bli hur bra som helst faktiskt... det här. Med lite tur. Fler spännande möten väntar i veckan.

Nu ska jag ramla ner i soffan med min bok 'Lighthousekeeping', en pärla jag hittat i den egna bokhyllan - fådd av Anna för ganska länge sedan. Härligt att fynda i högarna hemma.

2 kommentarer:

Aase sa...

Att vänta och se, tålamod.... och många tankar i huvudet....

Känner igen det, liksom att fynda bland högarna hemma!

Ha det bäst!! Kram ♥

Anonym sa...

God kväll tanten:)... jag har oxå lite trevliga saker o läsa, typ NU, Klick och den allra bästa Chic. Du kan ta dom om du vill...
Pöss o hej på dig