2014-02-03

tvåochenhalvtimme

Gick hem tidigare från jobbet idag, den fula förkylningen som kröp på mig i förra veckan vill inte släppa taget. Och då har jag ändå sovit väldigt mycket i helgen. Så hem från jobbet kl 14, direkt i säng - zzZzzZzzzzZZzzz - somnade som en stock och vaknade med ett ryck 2,5h senare av att Gibson galopperar in i sovrummet: 'hej-mamma-hur-mår-du-ligger-DU-här-lek-med-mig-lek-med-mig'  :) Jag slumrade en stund till, och kanske kanske att det känns lite bättre nu... jag är iaf inte lika trött som jag var igår em/kväll. Det är såå surt att bli förkyld just nu - jag känner mig grymt bra igång med min träning... Och då särskilt löpningen, det är lite spännande och kul - något jag verkligen inte vill tappa greppet om.

Soffläge resten av kvällen...

1 kommentar:

ElisabethT sa...

Trist att bli sjuk när du är på g med träning, trist med käppar i hjulet.
MEN din hälsa är viktig så var rädd om dig.
Kram