2014-09-25

packa liten kappsäck

Att packa är bland det värsta jag vet. Alltså, jag älskar att åka bort, att hitta på saker, det är inte det. Men det här med att packa. Helst väntar jag till allra sista sekunden... Kanske handlar det om att jag inte vill bestämma mig. Jag kan inte bestämma mig. Vill hålla väskan öppen så länge det bara går... och i och med det ha möjlighet att ändra mig. :) Typ som ikväll - jag packar för en helg i Stockholm. Inga utsvävningar. Borde vara hur enkelt som helst. Eller hur!?! Äsch - jag packar det sista till morgonen... 

2 kommentarer:

Maria T sa...

Jag hejar på dig i helgen!
Kram ♥

ElisabethT sa...

Jag förstår hur du har det, jag är likadan. Jag har oftast för mycket med mig hur kort resan än är. Jag är en människa som klär mig efter humör och tänk om jag inte har rätt kläder med mig?
Du gjorde det så bra i helgen. Så bra att lyckas att göra detta lopp, med tanke på att du har haft ont i höften och 15 km är långt.
Kram