2015-10-15

den stora höstförtjusningen

Antingen så beror det på att vi är hundägare, och därför ute på långa promenader. Eller så beror det på att jag springer så mycket, och därför också är ute i friska luften långa stunder. Eller så beror det helt enkelt på att jag äntligen blivit vuxen. Eller är jag kanske på väg att blir gammal? Jag har börjat gilla hösten! Jag uppskattar den sköna luften. Och den så ofta lågt stående solen. Krispig luft på morgonen. Givetvis gillar jag hösten mest när den visar sig från sin bästa sida: solig, klar, vindstilla och färgglad. Men även höstrusket har sin charm. Nej, jag är varken vuxen eller gammal - min plötsliga höstförtjusning sammanfaller med att vi blev hundägare sommaren 2013 och att jag började soringa hösten 2013. Ja såklart, så måste det ju vara.


Inga kommentarer: