2015-10-20

tur att man kan ändra sig

Den här boken hade jag inte tänkt läsa. "Det som inte dödar oss". Alltså, Millenniumtrilogin var ju så bra - varför förstöra det med en fortsättning skriven av en helt annan författare? Nej, det går bort. Så mycket böcker och så lite tid, ja ni vet. MEN - så sålde Adlibris e-boken för 9kr under ett par timmar... och vem är jag att stå emot då!?! Nu har jag läst ut den, och det är ju tur att man inte är sämre än att man kan ändra sig. Tack David Lagercrantz, det här var en värdig fortsättning måste jag säga. Spännande, välskriven och jäkligt bra. Kompisarna Salander och Blomkvist är tillbaka. Hörde på radion i veckan att Mr Lagercrantz ska skriva ytterligare två böcker i serien, för att han helt enkelt inte kan låta bli. Jag förstår honom, jag kommer inte kunna låta bli att läsa dem...


Inga kommentarer: