2009-08-20

när vi har det som bäst


Idag har jag inte jobbat, jag vaknade imorse med en molande huvudvärk som var resterna av nattens migrän. Ett riktigt anfall, lagom kul. Så största delen av den här dagen har jag sovit bort, det är ju det enda som hjälper. Nu känner jag bara ett svagt tryck över huvudet och en väldig trötthet… men jag hoppas att en lugn kväll i tv-soffan med lite avslappnande friidrott kan göra susen. Imorgon är det taklagsfest på jobbet och det vill man ju inte missa. Renovering och utbyggnad av kontoret går enligt planerna (säger de som vet) och det hoppas vi såklart på det eftersom det innebär att vi inte behöver sitta i vår “paviljong” längre än till slutet av november…

Senare ikväll ska vi packa ut diverse smått och gott i husvagnen och direkt efter jobbet imorgon gör vi helg, drar iväg med “Ozzy” (Linus har döpt vår husvagn efter bokstäverna i regnumret) och förlänger sommaren med lite campingliv. Så här mysigt har vi det när vi har det som bäst…

-bild-

Inga kommentarer: