2009-08-26

pyssel i sikte


Idag har jag och Elin varit och handlat pyssel - massor med pyssel - en stor påse fylld med glada färger och roliga prylar fick följa med oss hem. För kan ni tänka er, på lördag är det äntligen dags. Vårt kök kommer att förvandlas till ett paradis för små (och stora) pyssliga tjejer. Det är dags för Elins efterlängtade kalas, ett pysselkalas där hon har varit med och bestämt precis vad vi ska göra. Och självklart har hon också bestämt vad vi ska äta - det är ju ändå hennes kalas eller hur? :)Men pysslet var viktigast. Undrar just vem hon är lik… *hm* Ärligt, det är ju inte bara Elin som tycker att det här ska bli roligt, jag ser fram emot det precis lika mycket! Och jag glädjer mig oerhört åt den sugande känslan som kommer krypande - jag vill skapa. Just nu är det bara bristen på tid som stoppar mig - lust och material har jag i överflöd. Tänk om man någon gång ibland kunde plocka fram ett par extra timmar på dygnet, visst hade det varit kul?

Inga kommentarer: