2009-08-15

vart tog min morgon vägen


Jag gick upp och gjorde kaffe… satte mig med datorn i knät, skulle fixa lite semesterbilder till bloggen hade jag tänkt - men vad hände? Vart tog min långa morgon vägen? Nu är klockan halv nio och snart är det dags att liva upp huset, sätta igång med frukost, fixa till allt och åka iväg. Jag förstår inte vart tiden tog vägen? Inga bilder blev det heller - men det kommer. Planen är att blogga några väl valda semesterbilder och att även berätta lite om vart vi har varit under vår första husvagns-sommar. 

Men jag kan ju visa kortet jag gjorde till vår Elin i somras när hon fyllde år - tänk att vår fina tjej nu är 7 år och att hon ska börja skolan på riktigt om bara en vecka… och så måste jag såklart visa hur stor man faktiskt är när man vaknar på morgonen och fyller 7 år. Kan ni tänka er att vi på riktigt fick väcka henne med “ja må hon leva” - den här tjejen vet hur man sover… inget sova räv där inte.

bilder

Inga kommentarer: