2012-09-16

efterlängtat resultat

En fin start på söndagen. Jag vaknade när Marcus gick upp, fixade kaffe till honom innan han och Linus skulle åka till Öckerö på hockeycup. Drack själv lite kaffe, slumrade en stund. Gick sedan upp och drog på mig träningskläder, en rask promenad innan frukost. Helt underbart, skönt väder och bra spänst! :)




Knappt en timme senare hade jag avverkat 6,2 km. (Och som ni ser hann jag även lukta på blommorna...) Detta tillsammans med spinningen i fredags får bli den här helgens träning.

Och vet ni, äntligen börjar min träning ge resultat, jag är på god väg mot mitt mål. Jag känner att jag har gjort rätt val i jakten på viktminskning även om det kanske inte var det snabbaste sättet. Att träna, försöka byta ut fettet mot muskler - istället för att banta. Spinning i kombination med gymträning verkar funka bra för mig och det gör mig så glad, vilken lycka det är att äntligen kunna se och känna resultat på riktigt. ©

1 kommentar:

Aase sa...

Åh vad skönt att det ger det resultatet du önskar!!
Härligt när man hittar sin grej...

Ha det bäst! Kram Aase