2012-09-05

tillfreds

Lutar mig tillbaka och känner ett lugn inom mig. Otroligt skönt. Det var ett tag sedan. Jag har mina aningar om varför lugnet smyger sig på just nu. En fin känsla är det.

Projekt "bokhögarna" rullar på, jag tror knappt det är sant men snart är det klart i sovrummet. En sak i taget och lite fix varje dag är nog rätt medicin för slarvMallan ändå. Kanske finns det hopp...
Schysst träning i eftermiddags, först spinning tillsammans med Erica (och Helen) - värsta grymma passet à la Daniela. Sedan en stund i gymmet, det gäller att passa på när tid finns. Rodd, mage & rygg. Jag är lite mör nu... :)

Och idag insåg jag en sak, jag gillar verkligen mitt jobb! Just nu är jag ensam, ja alltså, min närmsta kollega har semester och det betyder att jag är ensam på vår avdelning, det är massor att göra men det är så roligt! Det händer saker hela tiden och arbetet är så varierat. Varje dag känns som en utmaning!
 
Nu tid att läsa. Varva ner ytterligare. Sedan sova!

Inga kommentarer: