2013-04-25

spännande

Jag vaknar innan klockan ringer, kan bara inte ligga kvar i sängen. Idag ska vi åka! Men så mycket mer än så vet jag fortfarande inte... förutom att vi blir hämtade kl 12,30. Och innan dess ska vi ta det lugnt. (Hallååå!?! Ta det lugnt!!! Jag!?! En dag som denna!? Lycka till...) Vi ska äta frukost, packa och, ja just det - ta det lite lugnt bara. Jag är redan helt uppstressad, men det vet inte Marcus eftersom han fortfarande sover. Utanför fönstret har vi en ljuvligt solig dag, kanske att jag ska kasta mig ut på en rask morgonpromenad... lugna nerverna en smula. Annars lär Marcus ha tröttnat på mig innan klockan är nio.

2 kommentarer:

Maria sa...

Åhhh, va spännande!
Det är bara att släppa taget och njuta.
Ja jag vet. Det är svårt. Men nu är det läge.....att supernjuta!
Kram

ElisabethT sa...

ha så kul, det räcker med en bok.

Vill gärna hör om trippen.

Kram