2013-11-14

vi trotsade regnet

I lördags var det riktigt blött och kallt när vi var ute och sprang. Kanske var det därför jag hukade mig lite idag när det var dags igen... ösregn! Men vi trotsade regnet ännu en gång - och den här gången "vann vi" (1-1 i matchen Regnet vs Malin/Katarina), när vi hade sprungit en liten bit så höll det upp. Yay! Och idag kändes det väldigt bra... både i ben och flås. Jag tror faktiskt att det här kan bli min grej också... trots att jag varit lite motsträvig och sagt att 'jag springer inte'. Vi får väl se. En fin liten löprunda var det i vilket fall som helst.


2 kommentarer:

Unknown sa...

Ja det blev det. Du är jätte duktig, säger det igen inom två år har du sprungit din första halv marathon :-) Tack för sällskapet kram

elisabeth t sa...

Åå skaffa dig runkeeper där du kan se hur du springer, det är roligt. Det finns program för hur man ska kunna lyckas springa tex en mil under en timma.
Jogga i prattempo gör jag med Ditt varje vecka. Det är så skönt.