2012-06-28

bortskämd

Först en härlig långpromenad och  sedan god mat här hemma - pyttipanna och stekt ägg - min käre man skämmer bort mig. © Precis vad jag behövde efter ännu en snurrig dag på jobbet. I semestertider blir arbetsbördan ojämn... business as usual men med endast halva personalstyrkan på plats - en knepig ekvation som inte går ihop. Skönt att kunna njuta extra mycket av kvällarna när det är hektiskt på jobbet. Både tisdag och onsdag har vi promenerat ner till Eriksberg fram på kvällen, underbart att ha detta vackra så nära hemma.


11 arbetsdagar kvar till semester - nu kan jag snart börja nedräkningen...

1 kommentar:

ElisabethT sa...

It´s the final countdown!! två timmar och 17 minuter sen skuttar jag ut mot semestern!

Jag har skrivit upp alla koder och lösenord så att jag kan ta mig in i systemen när jag är tillbaks.

Jag tänker njuta av varje ledig stund. Familjen, mat, rosévin,böcker, salta bad och att vara.
Kram