2012-06-13

don't stop me now

Onsdag? Nyss var det väl söndag? Vart tog de där dagarna vägen? Jo, en hel del tid har gått åt till träning, och faktiskt rejält med gym: söndag, måndag, tisdag - fina styrkepass. Och särskilt kul har det varit att träna tillsammans med både Marcus och Linus. I söndags var vi alla tre på gymmet nere på Friskis Eriksberg, i nästan två timmar! :) Och igår tränade jag och Marcus på Friskis Frölunda när Linus hade fyspass där med hockeylaget. Det känns bra, och det är mycket roligare än vad jag föreställde mig! Men idag var det äntligen dags för spinning igen, härlig svettig skitjobbig spinning med Daniela. Hon är bara så grym. Här en av låtarna från dagens pass, den är helt vansinnig att cykla till - men så himla bra! Och idag höll den nästan på att ta livet av mig...


Texten är fantastisk - det är precis sådär det känns... 'I'm a shooting star leaping through the sky' och 'don't stop me now I'm having such a good time I'm having a ball' - eller hur!?! On top of the world liksom! Yay! :)

2 kommentarer:

ElisabethT sa...

Klart ni får låna boken!

ElisabethT sa...

Vi tar en promenad och snackar om mitt program.
Förena nytta med nöje.
Kram