2012-06-14

en dag vi har väntat på

Torsdagen den 14 juni är här - som vi har väntat och längtat. Troligtvis en av de allra bästa torsdagarna ever. Idag kommer Anna, Julian och Alva till Tjörn. Härliga, roliga, fina dagar ska vi ha tillsammans. Och helt plötsligt blixtrade en tanke förbi - tänk när underbara familjen Rex ska åka hem till Lit/Östersund igen - hur sjukt jäkla jobbigt kommer det inte att bli då?! Jag kan redan nu känna tårarnas stickande i näsan... alltså vi snackar nivå hulkande gråt - jag lovar! :) Nej, jag är nog faktiskt inte riktigt klok. Det där var inte likt mig. Nu gäller det att njuta av stunden, vi ska njuta av varje liten skälvande stund hela långa helgen - helt underbart ska det bli!

1 kommentar:

elisabetht sa...

Börja inte tänka på att de ska åka hem innan de ens har kommit! Det gäller att vara här och nu, jag vet att det uttrycket är slitet och kanske använt lite för ofta men Crea Diem är kanske det ni ska ägna er åt.
Skapa dagar att njuta av, att minnas.
Att du skulle gråta ful-gråt när de åker är inget konstigt.
Du är väl en HSP-person? Då gör man så..
Kram och njut av din fina syster och hennes familj.