2012-08-14

två dagar

Den sista semesterveckan försvann i rasande takt. Och nu är man tillbaka på jobbet. Två dagar avklarade, känns ok. Kanske lite chockartat att behöva gå upp så tidigt på morgonen. Men annars ganska bra. Jag mjukstartar =  slappar allt vad jag orkar på kvällen. :) Smart va? Det blir liksom inte vardag lika fort då.

at work

Idag har jag aktiverat mitt träningskort, det är dags att sparka igång kroppen. Spinning imorgon kanske? Jo, så får det bli. Jag längtar faktiskt. Att cykla till och från jobbet är inte så mycket träning, det blir bara 4 km/15 min på morgonen och samma på eftermiddagen.

En annan grej som jag har gjort idag. Halkat in på Bokus. Varför gör jag så?! Vad är det som händer? Varför kan jag inte stå emot? Sanningen är den att böckerna ropar till mig: köp mig, ta miiiiig, jag vill bli din! Och vem är jag att säga nej...

1 kommentar:

Maria sa...

Nästa vecka kör jag oxå igång.....då ses vi! Kram