2015-02-06

fisksoppa a la Erica

Fredag - veckans bästa dag. Hela helgen ligger framför oss. (Just den här helgen känns lite motig, men får jag bara kommit förbi lördag em så ska det nog gå bra.) Efter jobbet var det Lundbybadet som gällde - spinning 60 min klockan 16,30. Idag med sällskap av mina härliga vänner Erica & Katarina. Ett pass from hell - så jäkla nice. Och en skön bastu efter det, tjejsnacket är väl aldrig så bra som i bastun? :) Den här gången avhandlades bland annat förlossningar och högt blodtryck. Middagsplanen för fredagskvällen var Ericas fisksoppa. Och när jag kommer hem så är den färdig... ❤️ det är typ bara för mig att slå mig ner vid dukat bord. Ett glas vin. Wow vilken lyx. Kärlek! Trevlig helg på er...


2 kommentarer:

ElisabethT sa...

Kan man få receptet på soppan?

malin sa...

Självklart Elisabeth ❤️ kommer på sms 😊