2016-01-06

bara han och jag

Helt plötsligt fick vi en liten hög med timmar till att göra något bara vi två. Han och jag. Mannen i mitt liv. (Gymmet stängt och sprungit hade jag redan gjort idag - därför ingen träning.) Vi åkte en sväng. Till Lager157 i Kållered. Till 421 i Sisjön. Lunch på Le Croissant. Intersport, Jysk och MediaMarkt. Till Netonnet  i Bäckebol. Till Ica supermarket i Sannegården. Och till slut hem igen. Mysiga, roliga och dyra timmar. Himla nice alltså, att bara glida runt sådär - han och jag - på tu man hand. Nya livet. ❤️ 

1 kommentar:

ElisabethT sa...

Vad handlade ni som blev så dyrt?
Jag sitter utanför min svärfars hus, dricker rosevin med mannen i mitt liv och hans mycket charmige farbror. Tio Joao e säkert typ 80- nånting. Han sjöng nyss för turisterna i byn, han har en fantastisk röst. Sjunger så jag blir tårögd. Imorgon åker vi hemåt, först en natt i London sen hem. Jag längtar redan tillbaka. Vårt hus kommer bli så fint. Kommer att älska att sitta där och läsa.