2016-01-25

tänk så fel jag hade

Länge (väldigt länge faktiskt) var jag övertygad om att hela Ernst-grejen bara var fånerier. Och jag skäms lite över att erkänna att jag dissade honom totalt - utan att ha sett ett enda program. Jag bara tyckte. Men så fick jag två ljuslyktor av en vän, och de var ju jättefina! (Dessa har jag nu omvandlat till blomkrukor - tyckte det passade bättre i vårt fönster.) Och lite senare var jag på jakt efter en present typ istället-för-en-blomma och hittade Ernst-ljusstakar. Det blev aldrig att jag gav bort dem istället-för-den-där-blomman :) de blev kvar i skåpet här hemma. Och strax innan jul hittade jag dem! Som en lite knäpp på nosen åt mig själv. De ger nu fint ljus i vårt kök. Och jag (som nu till och med sett nästan två program med Ernst) måste erkänna att jag hade fel. Det är inte fånigt! Jag gillar honom. Men framförallt gillar jag hans design.




1 kommentar:

ElisabethT sa...

Härligt att kan ändra sig. Vara modig och pröva. Och att sen berätta att man har ändrat sig.

kram