2013-01-03

träna bör man...

... annars dör man! Vi avslutade 2012 med flaggan i topp, Erica och jag: nyårs-spinn med Daniela på Lundbybadet. Hur grymt som helst. Och serpentiner på cyklarna. :) Festligt värre.
 
 
December blev annars en ganska träningsfattig månad för mig, jag hamnade lite i en skarv då det var dags att förnya träningskortet - och detta krockade med julklappar och annat kul som pockade på uppmärksamhet. Helt ok med en liten paus, nu är jag supertaggad till att börja träna igen och imorgon ska jag fixa nytt träningskort. Mitt mål för 2012 nådde jag med råge, tanken var 2 timmar i veckan - alltså 120 min x 52 veckor = 6240 minuter. Jag krossade målet :) det blev hela 8444 träningsminuter under 2012! Jag är galet nöjd...



Nu är frågan om jag vågar öka på målet ordentligt för 2013, jag vill ju gärna träna så mycket som möjligt men det ska passa in med övriga familjen och vårt liv också. Jag får fundera lite på det där. Men en sak vet jag med säkerhet, träningen får mig att må bra!

1 kommentar:

ElisabethT sa...

Härligt!
Kul att hitta något man gillar att göra. Som ger energi.
Kram