2013-02-17

grym träningsvecka

Hela fem träningspass har det blivit den här veckan: spinning onsdag + fredag, simning torsdag och gym fredag + söndag. Och jag är mycket nöjd med resultatet - en lagom skön träningsvärk i mage, axlar och bröst. Simningen gjorde sitt, men framför allt satte de två passen i gymmet sina spår. Jag ska försöka ta mig till gymmet en gång i veckan nu, det behövs verkligen som komplement till spinningen. Kanske är det också dags att köra Step eller Bodycombat igen, eller varför inte testa Box eller Kettlebell!? :) Egentligen är det bara tiden som saknas, möjligheterna är oändliga... det finns många alternativ på Lundbybadet. Jag är även sugen på att testa vattenjympa, det verkar jobbigt!

1 kommentar:

ElisabethT sa...

WOW!Duktig du är.

Så härligt, jag fick till tre pass och ett par härliga promenader. TROTS att jag tillbringade tid med Felicia på sjukhuset.
Får se hur denna veckan blir.
Kram