2013-02-15

jag - en riktig bitch

Nu har jag på riktigt passerat gränsen. Jag har klättrat över den berömda tröskeln, på gott och ont. Det är bara att inse och acceptera, jag har kommit så långt att jag måste träna för att kunna fungera någorlunda normalt. Fråga vem som helst här hemma, jag är ingen kul mamma eller fru när jag inte har tränat... Nu senast blev det 11 dagar utan träning, och gissa om jag var en riktig bitch i början av den här veckan!? (Förlåt mig Marcus! ❤) Lite lugnare efter spinningen i onsdags eftermiddag, ytterligare lite bättre (och kanske trevligare) efter simning igår morse - och nu, efter en morgontimme på gymmet så är jag as good as new! Det är helt sjukt hur det sätter sig på mitt humör!? Jag blir nästan rädd...

1 kommentar:

Elisabeth T sa...

Utan träning kommer sockersuget. ..ingen bra vecka för mig heller...hänger mest på Mölndals sjukhus ...