2013-02-14

på allra bästa sätt

Barnen har sportlov och jag har tagit mig två dagar ledigt så här i slutet av veckan. Otroligt skönt! Imorse startade vi dagen i simhallen, barnen och jag. Simning för mig - hopp, dyk och bus för Elin, Linus och Lukas. Vi köpte fika med oss på väg hem, och sedan var det bara att vänta... mysigt besök stod på schemat: min underbara Anna. ❤ Och som hon så fint sa till mig, ett bättre sätt att tillbringa 'Alla hjärtans dag' på kan man knappast tänka sig! Vi fick en värdefull stund tillsammans, kanske något splittrad och lite sönderhackad :) men det är ju det som kallas livet - och då är det så det får bli. Det bästa av allt? Att vi ses snart igen! Att få dela en stund i vardagen med Anna är värt så otroligt mycket. Min fina syster och vän. Att också få busa lite med Alva, det är ren bonus det...


Och ja - vi har fått tillbaka värme och varmvatten i huset nu, min älskade Marcus har fixat detta... vad skulle jag göra utan honom? Frysa ihjäl antagligen. Bland annat...

Inga kommentarer: