2010-04-27

känner mig inte äldre än igår

Dagen började med en dubbel Bamyl/koffein (det var en riktigt jobbig kväll igår) och jag kände att nu kan det bara bli bättre. Och det blev det. :) När jag kom till jobbet imorse stod det en skål med marängsviss på mitt skrivbord! Sedan kom min kollega Elin och bjöd mig på lyxfrukost med färskpressad apelsinjuice, yogurt och god macka plus att jag fick en present... snacka om att man har bra arbetskamrater alltså. *ler* Under dagen har det ramlat in grattishälsningar via sms, mail och facebook - så himla roligt! Och när jag kom hem från jobbet så låg det ett stort paket i köket, avsänt i Östersund... och gissa vad det var?! Tokiga Anna hade köpt mig ett par röda Converse - oh du är ju helt galen tjejen! (Och jag gillar det... *hehe*) När jag som bäst gick omkring här hemma med en röd sko på ena foten (den andra hade lilla Elin på sin fot) och pratade med min Anna i telefon så kom Marcus hem från jobbet, dags för ännu mer fina presenter (jag vet - jag har verkligen blivit bortskämd idag). Och ikväll har vi haft lite mysig födelsedagsfika här hemma, lugnt och skönt... Med facit i hand kan jag konstatera att födelsedagen blev jättebra - helt ok med 37, jag känner mig inte särskilt mycket äldre än igår... Stort tack alla fina vänner som har förgyllt min dag.

Inga kommentarer: