2010-04-15

riktiga vänner


Något av det allra bästa som finns i livet är vänner. Goda, sanna vänner som man kan lita på. Jag tänker ofta på hur lyckligt lottad jag är som har riktiga vänner omkring mig, fina vänner som jag vet att jag kan lita på. Vänner som alltid finns där när jag behöver dem, precis som jag försöker finnas för dem när de behöver mig. Söta, rara vänner att dela både skratt och gråt med. Visst är det härligt med riktiga vänner? :) Jag blir alldeles varm i hjärtat när jag tänker på mina underbara vänner...

Och så har vi ju familjens vänner... nej - jag ska inte bli mer känslosam nu :) don't worry, ville bara säga att alla riktiga vänner är ju så viktiga. Stora och små, nära och långt bort.

På tal om goda vänner, hela den här helgen ska vi faktiskt få nöjet att tillbringa tillsammans med fantastiska vänner. En liten utflykt norrut - några dagars lugn och ro vid havet. Jag längtar. :) Och kameran är fixad, kanske kan det bli lite bilder här i bloggen framöver... inte bara ord!

(Hur många? 12 tror jag. Upprepning? Ja absolut - men ordet vänner kan man väl inte överdosera? Ok, 13. Men fler blir det inte ikväll, nu är det dags för sängen - godnatt mina vänner. *mohaaa* 14!!!)

Inga kommentarer: