2010-04-24

warp - me like


Lön igår - pank idag. "...och sätta sprätt på varje peng" eller hur vad det Uggla sjöng? *ler* Nej, riktigt så illa är det inte. Men oh yeah, idag har slantarna rullat, ibland är jag sjukt bra på att shoppa. Och riktigt nöjd med alla inköp är jag också. :) Först hade jag och Linus några mysiga timmar tillsammans på Backaplan, och sedan åkte jag och min gulliga svärmor till Ikea där vi köpte allt möjligt utom just möbler. :) I påsarna jag burit hem idag fanns lyxiga lakan (dock ej från Ikea hör och häpna), coola jeans och spräckliga linnen (lite mer info längre ner), fyrkantiga tallrikar och söta vita skålar... plus lite annat smått och gott. :) Ett fint dagsverke om jag får säga det själv.

Men för att återkoppla till rubriken, vi gick en sväng inne på Stadium och oh boy vad jag gillar Warp. Det är ju ingen nyhet :) jag har köpt de kläderna förut och alltid "gillat", men idag fick jag det bekräftat ännu en gång. Jag menar, vem kan stå emot de här färgerna? Inte jag. (By the way, jag kunde inte välja så jag köpte ett linne av varje!)


Och när vi nu snackar shopping, det var tydligen fler än jag som gillade Converse :) och jag kan absolut rekommendera den här säljaren på ebay, jag har beställt flera gånger och det har fungerat jättebra. Och så var det någon som undrade över min skostorlek (why on earth honey?), och där är svaret 38... nästan alltid, ibland 37. :)

Inga kommentarer: