2012-05-23

det lilla

Träffade en person idag som jag inte sett på länge. Jag fick en kram, en granskande blick och orden "du ser fin ut Malin". Tänk, mer än så behövs inte. Min dag var räddad. Av det lilla i det stora. Liksom.

Spinningen idag var grym... jag tror att kroppen var inställd på värmen utanför (vi snackar minst 25 grader) och att den redan där hade bestämt sig för att 'det här blir tungt'. :) Passet var jättebra. Grymt. Good & bad grymt på samma gång :) precis som vi vill ha det.

En grej till som förgyllde denna onsdag: ett meddelande från min underbara Anna, med en bild på min underbara Alva. © Åh som jag gillar den här lilla tjejen! Eller nej, som jag älskar henne... lilla dockan. Och nu är det inte långt kvar - snart får vi rå om fina familjen R. Tänk att vi ska få dela med oss av vårt smultronställe, jag hoppas att Almön visar sig från sin allra bästa sida den där helgen mitt i juni...

Inga kommentarer: