2012-05-24

käkat deckare

Efter en högeffektiv dag belönade jag mig själv med... ett spinningpass. Yay! MariP var tillbaka i cykelsadeln, kul. Men vi saknade Peter... Ett bra pass var det i vilket fall som helst, och idag kändes kroppen lite piggare än igår. Vilken tur va?! :)

Just nu är jag inne i ett flow - jag läser och läser och läser. Ja det gör jag väl egentligen alltid, kanske har det varit lite värre än vanligt nu. :) Deckare till frukost, lunch och middag. Jag älskar deckare, men nu kände jag att det var dags att bryta av med lite annat. Man blir ju alldeles snurrig av alla dessa polisgäng - till slut vet man knappt vilka de är eller vilket fall de arbetar med... ja, om man läser för många deckare i snabb följd alltså. :) Jag hittade två romaner när vi var på bibblan senast, en som jag plockade med mig på grund av ämnet - och den andra fick följa med hem eftersom jag tyckte väldigt mycket om författarens senaste bok... spännande!

1 kommentar:

Ellison sa...

Nyfiken på vilka romaner det blev.. Här har det varit tvärtom, många romaner och inga deckare. Är mitt i sista delen av Hungerspelen nu. Sen väntar Roslund&Hellströms senaste som jag fick i födelsedagspresent! Och så måste jag fixa böcker till semestern om 3 veckor. Några bra tips??