2012-05-22

varmt och skönt

Äntligen härligt majväder - sommarvarmt som i ett trollslag. Men det kryper i min kropp. Jag känner mig rastlös. Och matt på samma gång. Hur går det ihop? Inte kan det vara värmen? Jag älskar ju när det är varmt! Vill skriva men hittar inga formuleringar. Det enda som funkar är att läsa :) så vilken tur då att jag gärna ligger på soffan ikväll och läser. Ännu en god deckare att suga orden ur, mums. Bättre kraft en annan dag. Kanske redan imorgon, efter ett kul och hett efterlängtat spinningpass!

3 kommentarer:

ElisabethT sa...

Oh min bok är såå bra. Jag gillar deras böcker och sätt att skriva.
Jag är glad att jag åker spårvagn i tjänsten..då hinner jag läsa mycket.
Ja, jag älskar också värmen men jag kan tro att mattheten kommer sig av att iaf jag glömmer att dricka mer nu när solen lyser på mig.
Kroppen behöver mer vätska..vin kan också funka ;O)

ElsiabethT sa...

Häxan SKURtant har lovat besök er snart ;O)
Ja, tiden går så snabbt. Vår Kevin slutar nian nu om ett par veckor. Ska börja på gymnasiet till hösten. Nästa år tar Felicia studenten!
Tur att Cornelia är "liten" ;O)

Kram
ps jag har läst gerhardson, gillar dem.
nu har jag lästa halva boken och den är ..såå bra!
Jag ska förklara när jag är färdig med den vad det är som gör att jag tycker så.

ElisabethT sa...

hahahah, kan tydligen inte stava mitt namn!