2012-05-13

nytt kaffe

Helgen inleddes med långa kvitton och ett glödande VISA-kort. Mat, alkohol och bad i tunna. Skratt. Mycket vårdsnack. Och så ännu lite mer handlande. :) Jag följde med Kicki och några av hennes kollegor från Sahlgrenska till Ullared i fredags. Shopping med övernattning, en upplevelse minst sagt.

Ett par timmar på tu man hand med Marcus © och sedan vidare upp till Tjörn på lördags eftermiddagen. God middag och kärlek, familjemys med kvalitet. Hockey och läsning. Ett par glas av mitt röda favvo-vin. Kvällssol och skira björkar.

Nu njuter jag av mitt morgonkaffe i solsken med utsikt över havet. Det är ett nytt kaffe som smakar fantastiskt gott, Löfbergs Lila Kharisma - det måste ni testa... Livet är allt bra härligt ändå!

2 kommentarer:

ElisabethT sa...

Mmm låter underbart , vilket är favvo- vinet?
Vad läser du nu?
Kram

s-mor sa...

Gott att vara där med er, nu kommer det en ny långhelg med goa stunder och spel, skall inhandla kulor så jag kan spela med den lilla