2012-03-28

kaffekampen

Just nu har jag nästan ingen tid vid datorn - och det betyder såklart att jag inte hinner blogga särskilt mycket. :) Måste nog börja känna lite på det där snabba mobil-bloggar-tänket. Trodde kanske inte att det var min grej riktigt, men varför inte!? Jag får väl jobba på det. Och smaka på hur det är.

Avsaknaden av datortid känns ändå helt ok! Jag menar, det är ju vår i luften och det är skönt att kunna vara ute... jag tränar och läser och lever och har det bra... När jag inte jobbar alltså. Jo, jag har det bra på jobbet också - men inte såå bra som jag har det när jag är ledig. *haha*

Vi kramar de sista dropparna ur årets hockeysäsong... mina grabbar har ett kort uppehåll mellan isträning och barmark, och all fokus ligger nu på den stora kaffekampen: FBK-Brynäs i semifinal. Löfbergs Lila mot Gevalia. Behöver jag säga att vi alltid dricker Löfbergs Lila här hemma? Världens godaste kaffe...

bild lånad från www.lofbergslila.se


2 kommentarer:

elisabeth sa...

mobilblogga är kul, det blir lite mer direkta inlägg, pröva, jag tror du kommer gilla det.

Lustigt med "kaffekampen" har inte tänkt på det i de termerna.
Kaffe är något jag skulle vilja lära mig mer om, hitta ett riktigt favoritkaffe.
Hockeysäsongen är lång, kommer det inte snart ett vm också, brukar vara i maj när det för mig känns helt tokigt med vintersport.
Kram

s-mor sa...

Fick MSM från min kusin som var på plats han hejade ocksp FBK, så det var nog sorg när han åkte hem till Tibro igen