2012-03-04

långsam söndag

Under helgen har vi kurerat och myst, tagit hand om varandra och haft det bra. Nu mås det äntligen lite bättre hos familjen Fors igen. :) Skönt!

Idag testade jag BodyBalance för andra gången - och om jag får säga det själv, framsteg! Det kändes mycket bättre än förra söndagen. Bättre och roligare. Nu när jag visste vad som förväntades av mig så blev det liksom en helt annan grej. En grej som min kropp (och dess stela muskler) absolut behöver. Bästa grejen liksom, en skön avslutning på veckan och helgen - samtidigt lite uppladdning inför nya veckan.

Imorgon måndag igen. Ny vecka och nya utmaningar. Både på jobbet och off. På tisdag ska vi tillbaka till Odontologen Sahlgrenska med Elin, vi fortsätter vår strid mot underbettet. Nu verkar det dock inte som att tandställningen ska sättas dit på tisdag (som vi trodde), utan det ska göras ytterligare avtryck... hm. Men, vi får väl se. På tisdag vet vi mer.

1 kommentar:

ElisabethT sa...

Cornelia tog bort sin tandställning på sportlovet efter 21 månader med räls uppe och nere!
Det blev så fint!