2012-03-23

stärkt stark glad

Det är inte alltid det blir som man har tänkt sig. Och ibland blir det faktiskt riktigt fel. Kan tänkas att det man skulle säga inte kommer ut genom munnen som det lät i huvudet. Eller också är det orden som går in genom örat som förändras på vägen. Oavsett - det var mitt fel. Jag måste lära mig. Lära mig. L.Ä.R.A. m.i.g. Ok! Så då gör jag väl det då. Och den här gången på riktigt.

Första steget - samtal med Anna. © Du är fantastisk. Så klok och så bra. Tack :) du vet. Andra steget blir lite läsning, och sedan har jag en plan C också. Vi får se. Det finns mycket gammalt skräp att ta hand om, mycket skit att bearbeta. Men jag är redo! Stärkt av samtalet med Anna känner jag mig starkare än på länge - och väldigt glad...

1 kommentar:

smor sa...

Glad för din skull att du känner dig stark idag, tro på dig själv det är bästa medicinen