2012-03-12

riktig vårkänsla

Måndag = biblioteket. Ett besök på vårt kära bibliotek hann vi med i eftermiddags jag och Elin. :) Vi hänger där typ varje måndag nu för tiden... och det är bara såå mysigt! Och snygga muskler får man också har jag förstått... det måste man ju få om man tänker på hur många kilo böcker vi bär fram och tillbaka...


Det blev tre böcker till mig och två till Elin - hon hade ju redan fem böcker  hemma så det fick räcka med två nya idag. :)

Denise Rudberg Två gånger är en vana, Kristina Ohlsson Tusenskönor och Eriksson/Axlander-Sundquist Hungerelden.

Tänka sig, 13 grader och nästan ljummet ute... det blev en otroligt skön kvällspromenad i sällskap av lilla Elin. Hon på cykel. Och jag i mina snygga löparskor! Men ingen jogg... höften fortsätter att spöka. Men idag har jag i alla fall börjat ta de där tabletterna som läkaren skrev ut till mig (för nästan ett halvår sedan), det finns nämligen de som säger att det inte räcker med att gå till läkaren... man måste göra som man blir tillsagd också. Galet eller hur?


2 kommentarer:

Anna Rex sa...

haha, visst är det tokigt? Jag förstår inte heller hur de menar då.

Marias Collage sa...

Haha, ja lyd nu farbror doktorn!!
Härligt att komma iväg så tillsammans, är Elin en bokmal precis som mor sin ;)?
Har justRudbergs framför mig nu- får se om den är lika bra som ettan!
Kram på er :)