2012-04-27

fyrtio minus ett

Vilken födelsedag! Fin start med underbart samtal från Anna, helt magiskt (berättar mer imorgon). Hektiskt på jobbet. Kort lunch, men fika på em. :) Hälsningar via sms, mail och FB - grattisar i massor! Hem och packa det sista. Jag och Linus styr mot Tjörn, de andra är redan på plats och grejar. Mardrömsfredag i trafiken, färden till Almön som annars tar 30-40 min: idag drygt 2 timmar. Framme. Lugn och ro efter en stund. Nu mätt och nöjd. Fina presenter. Ett glas vin, grattis på mig :) 39 idag minsann, känns bra. Inte alls gammalt - hellre moget och lagom *haha* jag tror det är vinet som talar. Nu ska jag fortsätta fira min födelsedag - over and out!

1 kommentar:

ElisabethT sa...

Grattis i efterskott, jag har inte koll, skönt att vara på Tjörn. Njut nu av lediga dagar och varann, kanske du hinner läsa en bok ackompanjerat av ett glas rött.

Kram!