2012-04-01

tattoo

Idag var den stora grejen för mig TATTOO :) jag hade bestämt tid kl 13 och en kvart före var vi på plats, Kicki och jag (tack för fint sällskap vännen). Ganska så pirrigt... Henric visade sig vara en jättetrevlig kille och jag kände mig genast lite lugnare. Kramp i magen ändå. Vi tittar på skissen (som jag gillar såå mycket) och han tittar på min groda. Vrider och vänder på skissen, mäter och tänker. Vi pratar om min tatuering fram och tillbaka - och när vi till slut bestämmer oss så släpper all nervositet! Vilken lättnad, bitarna faller på plats - och jag är grymt nöjd med mitt beslut. Första steget idag: fix av befintlig groda. Steg två om några veckor: fortsatt utsvävning kring lilla froggen. Känns mycket bra.

4 kommentarer:

Elisabeth sa...

Hej!
Tatueringar är inte något för mig, jag ska inte säga aldrig men jag har svårt att tro att jag skulle göra det. Det är inte någon ev smärta jag är rädd för utan jag har svårt att se det på min kropp.

s-mor sa...

Samma kommentar från mig, kan inte tänka mig det själv, men smaken är ju som baken, delad som tur är

Anna Rex sa...

HEJA!!! Gud vad bra det blev, vad glad jag blir för din skull! Kram bästa snygga du!

la Vida sa...

Åhhh va kul! Det blev ju bra!
Skall nog sätta mina planer i rullning snart......