2012-04-15

jag älskar Idre :)

Vilken underbar vecka vi har haft! Med höga förväntningar åkte vi för första gången till Idre fjäll för en veckas ledighet och skidåkning, och vi blev verkligen inte besvikna. Lite orolig var jag, det måste jag erkänna - vi såg inte särskilt mycket snö på vägen upp, och snö måste man ju ha för att kunna åka skidor... Men när vi väl hade installerat oss i vår stuga, skickat ut barn och pappor i området för att reka, ja då kändes det genast mycket bättre. Och efter första dagen i skidbacken, då kändes det fantastiskt mycket bättre. :) Ok, ski-in/ski-out funkade kanske inte helt hundra eftersom backen just utanför vårt hus inte var öppen, men det gick bra ändå. Vi gick en liten bit till backen och kunde skida oss hem efter avslutade åk. Grymt bra skidåkning. Fina backar och bra liftsystem. Helt ärligt: jag älskar Idre! När jag tänker efter så har faktiskt allt varit toppen den här veckan, och framför allt sällskapet såklart: familjen Löfstrand... what can I say... ni är underbara © som en extra familj till oss alla. Tack för att ni finns!

Inga kommentarer: