2012-04-26

snart ledig igen...

Det börjar närma sig ledighet igen - fyra härliga dagar. Och imorgon direkt efter jobbet rullar bilarna mot Tjörn. Äntligen! Som vi har längtat... För oss är det verkligen 100% avkoppling att komma dit, att få byta vardagen och alla måsten mot lugn och ro i vår husvagn. Lite pyssel och fix blir det den här helgen, men även vila och mys med familjen. Det ser jag fram emot! ©

Två träningspass den här veckan, känns lite lite faktiskt... och det är kanske inte så konstigt med tanke på att jag i snitt har kört 4 pass per vecka de senaste månaderna. Men samtidigt känns det skönt, höften ömmar fortfarande (trots medicin - så det får nog bli ett återbesök hos farbror doktorn) även om det inte känns något alls just när jag spinnar. Cykel med Daniela igår och Peter idag - mina favoritinstruktörer. Och ni förstår kanske nivån på dagens pass om jag säger att prästen (ja, Erica säger att han är präst och jag tror henne) skrek 'faan' när vi hade kommit ungefär halvvägs... då är det tufft! :) Just nu känns det mört och fint i lår och vader - bra jobbat Malin.

1 kommentar:

Maria sa...

Ha ha!! Hör oxå hört honom skrika fan......lite kul.
Varit lite lite träning denna vecka.....istället mycket jobb. Nya tag nästa vecka...
Ha det nu riktigt skönt! Så ses vi nästa vecka!
KRAM