2012-01-30

en favorit...

... bland många härliga sommarbilder :)

foto: MariaK

Åh, den här gillar jag... Semester. En härlig sommarkväll. Solnedgång, solbränna och kärlek. ©

(Anna hjälpte mig att fixa till färgerna i bilden något, men det här är originalet och jag gillar faktiskt bilden bäst just så här. Alltför röd tack vare solen som är på väg ner i kanten av Orust. Alltför röd tack vare våra något solsvedda näsor. Alltför röd tack vare våra färgstarka kläder. Äkta!)

Och det kan tänkas att det kommer fler sommarbilder - jag ska försöka få ordning bland foton och mappar i datorn. Och då måste man ju titta och drömma tillbaka lite också... eller hur!?

5 kommentarer:

s sa...

Vilken fin bild den har jag inte sett förut.

MariaT sa...

Härlig bild!
Kram

ElisabethT sa...

Fina Ni e´!

ElisabethT sa...

Du gick inte den boken alldeles nyss på tv?
Har för mig att jag såg en snutt..
Kram!

Marias Collage sa...

Ni är så fina! Det var en kul kväll när ni var på besök :)
Kram