2012-01-16

inte alltid som man tänkt

Igår söndag hann jag inte blogga, jag hade huvudet fullt av tänkbara ämnen och formuleringar men tiden räckte helt enkelt inte till. Orden finns ju kvar, och det kommer en ny dag tänkte jag. Men tyvärr blir det inte alltid som man har tänkt sig. Tankarna idag har mest varit ilskna, ledsna och fyllda av besvikelse. Inget som jag vill blogga om. Det är lite för privat. Och känsligt. Luften gick ur mig, jag blir så arrrrrggggg... Som tur är har jag underbara vänner och närstående i mitt liv. Människor som förstår vad  som är viktigt, vad som är rätt och fel - människor som kan hjälpa mig att se hos vem problemen och felen ligger. Tack! © Imorgon är jag tillbaka igen - glad och stark. :)

2 kommentarer:

Marias Collage sa...

Ja fy då, hoppas det har ordnat till sig
med denna någon nu, och att du känner dig pigg
Och glad idag vännen!
Kram på dig <3

s-mor sa...

Livet är en strid ibland, gott att du har nära och kära som bryr sig
stå på dig bara, du är bäst