2012-01-31

spinning-junkie

Oh my :) vilken grej! Har precis vaknat, jag tror bestämt att någon slog mig i huvudet där jag satt i soffan. Men efter 20 minuters hets-sovande känner jag mig nu som en ny människa... eller i alla fall en något mindre trött människa. Härlig känsla. Och det var otroligt skönt att bara slappna av i kropp och huvud en stund...

31 januari - årets första månads sista dag. En hel månad utan godis, bra jobbat familjen. En hel månad där jag bokfört min träning via Funbeat, och det går bra - snyggt jobbat Malin! Under januari har jag tränat 890 min, målet för 2012 är beräknat på 120 min per vecka eller 520 min per månad. Men oavsett antal minuter och uppsatta mål - hallåååå det är sååå roligt. Jag har blivit en riktig spinning-galning, jag kan inte få nog. :)

Dags att flytta tillbaka till soffan och läsa en stund, boken jag läser nu är annorlunda. Annorlunda, bra annorlunda. Tidsresenärens hustru av Audrey Niffenegger. Jag hörde om den på radion för ett tag sedan och blev nyfiken, självklart fick den följa med hem när jag hittade den på biblioteket i förra veckan.

1 kommentar:

Marias Collage sa...

Wow så mycket på en månad!! Otroligt bra- vad kul att du verkar ha hittat din grej! Och att skippa godiset är ju toppen, duktigt Av hela familjen!!
Thea hälsar just att hon längtar efter Elin o Linus!
Kram :)