2012-01-21

vinter

Tänk att vi äntligen fick lite vinter till och med här i Göteborg - underbart! Det snöar och snöar utanför fönstret, och jag kan liksom inte se mig mätt på det, åh vad jag gillar vintern! :) Kollade precis termometern och nu är det 0,4 grader ute. Lite kallare än när vi kom hem för någon timme sedan, det borde ju betyda att snön fäster lite bättre på marken... eller?!

Elin & jag har varit iväg på innebandyträning idag, Marcus & Linus ägnar sig åt hockey - på olika håll. Grabbarna kommer hem om ett par timmar och ikväll är hela familjen hemma tillsammans, en ganska ovanlig grej hos familjen Fors och därför ska vi såklart passa på att mysa och njuta allt vad vi orkar.

1 kommentar:

Marias Collage sa...

Snön är ju kul för barnen iaf ;)
Jag var inte lika road när jag slirade hem från
Jobbet i eftermiddags och det inte var plogat...
Men det försvinner säkert snart!
Ha en mysig kväll familjen F, kram!